snow

Jag tänker positivt!

Jag har varit i skolan från tio till halv tre. (Alltså mitt schema, ja, vad ska jag säga? TACK kanske!?). Sen åkte jag hem. Gick en promenad med Cindy och nu sitter jag här. Det brukar bli så. Att jag hamnar vid datorn. Och jag känner att nej nu ska jag bryta det! Det är så svårt att ändra på något som har blivit till en rutin. Men jag ska banne i mig göra det! Så min förändring alltså: lite mindre data, lite mer liv! Vad sägs om det? Det hörs inte helt dumt va?



Jag har fått en ny engelsk lärare. (På tal om ingenting). Min förra var den BÄSTA! Jag trodde jag skulle få henne nu i Engelska B också men sådan tur hade jag inte. Usch, vad besviken jag blev. Hoppas, hoppas, den nya är lika bra! Annars är jag fan körd! Jag hatar engelska men jag ska banne i mig ta tag i det! Denna jävla engelska (ja, så får man säga när man hatar något). Detta kommer bli bra! Jag måste vara postitv. Jag kommer gå ut tvåan med G i Engelska B.. och MVG i Matte A! Visst hörs det alldeles ypperligt? Jag tror detta är det bästa sättet att tänka på, positivt och att man klarar det! Annars kommer allt gå åt skogen. Nu ska jag fortsätta mitt projekt 6-pack på 6 veckor. Höhö. Det ska jag också klara! Jag ska vara pigg & glá när jag får G i engelska och det får jag genom att träna! Puss och kram och välkommen till megapostiva blogg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0