snow

Känslan jag jagat

Ok vänner, mår ni bra? Jag är alldeles slut i kroppen och knoppen. Men det är en skön känsla. Faktiskt den känsla som jag tjatat lite om på sistonne. Den man får efter att man tränat! WOW vad jobbigt det var på kickboxningen. Eller WOW var kanske fel ordval. Shit funkar möjligtvis bättre!



Det har precis slutat regna. Skönt! Fast ändå rätt mysigt när det smattrar mot fönsterrutan. Imorgon är det tisdag och nu är det vardag igen (känns väldigt märkligt). Fast det känns bra! Klockan är rätt mycket. Men jag har sovmorgon imorgon till tio! GUD vad onödigt inlägg kom jag på... För att det ska bli lite intressantare läsning (well, nu har du redan tagit dig igenom hela texten) så kan jag tipsa om en bölefilm. Efter bröllopet. Den var riktigt bra! Kanske inte en film jag skulle sett bara så där men det var en Annie-film, trots allt. Nej nu ska jag avrunda här och säga godnatt. Så godnatt då mina bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0