snow

Klänning kommer från Rut m.fl



Jag har hittat världens roligaste collage-program! Det var nog ett halvårs sedan jag upptäckte stället men det är inte förrän nu jag ger mig ut på äventyr med att klistra ihop bilder! Picasa heter programmet om du är intresserad. Det är ju inte särskilt nytt så du känner kanske redan till det. Men för den som är lite vilsen kan jag meddela att det är gratis och sök på Google så hittar du det! Räkna med mycket collage nu! Just ja, min "sjömansklänning" kostade 299 kr och har gått att beställa på Nelly.com men nu har de fått in massa tråkiga höstkläder så tror tyvärr inte den finns där längre!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja jag undra vad den kläningen kom ifårn ;-) Den var jättefin! :-D

2010-08-07 @ 12:54:14
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0