snow

Lockelse-klockelse

Jag fick träna själv ikväll. Maja dissade. Livet är bra hårt ibland. Nu sitter jag här i min nya pyjamas och tänkte slå på lite tevatten. Jag har fastnat vid det här träsket. Det är omöjligt att slita sig! Msn, Spotify, Facebook, bloggar, ja du hör själv, alldeles för underbart för att lämna! Lockelse-klockelse! Men ja, en kväll vid datan kan väl inte skada?



Imorgon, fredag, skönt! Vad händer då? Skolan först i sex timmar, ledig eftermiddag och sen fest och Bahnhof på kvällen! Det var länge sen nu! Senast var i maj, då det var skumparty! GALEN kväll vill jag påstå! Men Bahnhof, jag trodde inte jag var någon tjej som gillade det. Men fel jag hade. I lagom mängd är det störthärligt! Men säg mig, vad är inte härligt, ja till och med störthärligt, i lagom mängd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0