snow

Mat all day long



Hur är vädret i Ängelholm idag? Här har det regnat och varit sol om vart annat. Jag har precis ätit en god lunch. Medan de andra åt räkor käkade jag nudlar och köttbullar. Mm, vad gott! Just nu är det uppehåll och jag ska alldeles strax bege mig till en klippa. Där ska det fikas på kex, glass och bullar och ikväll ska jag äta på Lilla hunden. Varför blir det alltid så att man äter hela tiden när man är på semester? När jag kommer hem ska jag komma igång med träningen igen. Jag längtar riktigt mycket att få byta ut Coca Colan mot kranvatten och sovmorgnarna mot hårda träningspass! Nej nu måste jag kila för att se om det finns något gott i kylen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0