snow

Nya H&M

Hejsan alla glada.. och sura för den delen! Jag är ont i huvudet och känner mig lite nere för tillfället. Fast det är nog en 15 minuters depression. Idag har jag besökt vårt nyöppnade H&M 4 (!) gånger! Det bara blev så. Det är stort som tusan (ungefär som både över- och underplan på Kappahl). Det finns barn, dam (även Divided och L.O.O.G) och herr. Jag fick med mig en randig byxdresspyjamas! Skitcool!


VAD TYCKER DU?

Om en stund ska jag iväg och träna med Maja! Idag får det bli ett medelpass! Känns skönt att vara igång igen! Kropp och knopp mår bra av det! Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte fått någon läxa än så länge! Mer än jätteskönt! Vad är det imorgon? FREDAG!! Yehoo! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Shit cool Annie! :D

2010-08-26 @ 17:48:53
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Najs. Kommer nog bli mycket tittande där. HM liksom. i Ängelholm, waaa! Haha... :)

2010-08-26 @ 21:52:20
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0