snow

Önskar dig en GOD MORGON

Godmorgon! Jag känner mig riktigt aktiv här! Det sista jag gjorde innan jag somnade, det var att BLOGGA. Det första jag gör när jag vaknar, det är att BLOGGA! Värsta bloggnarkomanen. Idag är det fredag, tror jag. För ett år sedan hade jag avklarat min första dag på Friskvård! WOHO! På tal om ... haha.


Precis innan jag gick min första friskvårdsdag till mötes..

Nej jag tänkte bara säga "godmorgon" och det har jag ju gjort så, so long my dear! Jo, ska jag berätta vad jag ska göra idag? Jag ska shoppa.. Eller bara chilla lite på stan med Lina, Malin & Elina. Vi får väl se! Jag känner att jag inte borde shoppa mer just nu och det brukar vara då man hittar massa, massa fina saker som bara skriker Annie!! Och vad ska man göra då? Låta bli att köpa stackarna? Neej, lite hjärta har jag!

Nu blev det ändå rätt mycket text här. Tänkte att jag skulle "kompensera" gårdagens inlägg, då detta skulle bli ett kort och gott "hej" bara. Men ja, jag har lite svårt att sluta känner jag. Allvarliga problem. Nu ska jag kila iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0