snow

Seriösa bilder från Göteborg

Resan hem gick super. Fick in ett litet blogginlägg till och med! Ikväll är det den årliga Ljusfesten som arrangeras i Ängelholm. Men först ska jag visa lite bilder från Göteborg! Det blev bara några få bilder tagna. Kameran hängde varken med till restaurangen eller Liseberg. Utan det blev några klickklick inne i Karolinas brors mysiga lägenhet. Och nu när jag kikat igenom bilderna ser jag att det inte finns en enda seriös sådan. Men VAD GÖR DET?!








Mobilkameran fick räcka till Liseberg. Men de bilderna har ännu inte hoppat in i datan så de visar jag en annan dag! Nu ska jag hoppa vidare och göra mig redo för en liten sväng på stan! Hopp & Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott att du är hemma! Ja, vi MÅSTE

2010-08-06 @ 18:50:40
Postat av: Maja

Sorry my bad! Ja vi måste verkligen ses snart asså! Saknar dig! :-( Får ta och ses nu i veckan om det går! :-D

2010-08-06 @ 18:51:25
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-07 @ 13:16:34
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0