snow

Shoppat

Nu är jag hemma efter en heldag på Väla. Det blev faktiskt att vi tog oss till Familia också. Det kunde inte hjälpas. Nu har jag kommit underfund med en sak. Jag är SÄMST på att shoppa höstkläder. Även om jag tänkte HÖST, HÖST, HÖST hela dagen så blev det bara sommarkläder. Haha. Men snyggt var det! Det måste ju ändå vara huvudsaken. Lina var helt galen. Alltså jag och Maja såg knappt röken av henne för antingen var hon i ett provrum eller stod hon i kö till kassan. Hon handlade och handlade så det fanns ingen hejd på ungen. Haha. Jag höll mig lite lugnare men fick med mig en skjorta och en tunika. Vill du se? Säg ja! För även om jag är superduper hungrig och trött så har fotat plaggen, bara för din skull. Schysst va?


Skjorta från Gina Tricot 49 kr (I LOVE REA)

Den här känner man sig lite som en doktor i. Men den passar till precis allt. Vilket är toppen! Och ett sånt här plagg kan man ju faktiskt lika gärna ha på sommaren som på hösten. Över en klänning, bikinin eller till ett par jeans..!


En riktig Annie-tunika. H&M 199 kr

Ååh, jag är ju så svag för blått och vitt i ett. Jag kan inte sluta köpa sånt. Och just en tunika i denna färgkombo har jag inte. Så den här skrek lite efter mig. Och jag har sett flera stycken ha den och undrat var de köpt den. Vilken lycka att jag fann den.! Haha.



Jahopp. Nu är jag supersugen på kyckling och ris. Det ska bli såå gott. Känner att jag inte riktigt är klar i huvudet så jag slutar blogga nu för det kommer bara gå utför och bli flummigt. (Alltså jag är hungrig menar jag. Hördes nästan som att jag menade att jag hade "för mycket innanför västen") Vad tyckte ni om kläderna föresten?


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Guuud vad söta tunikor! :) Båda två var jättefina! :)

2010-08-09 @ 20:52:23
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Jo jag skriver ju ibland :D

2010-08-09 @ 22:46:15
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Lina

wii vad roligt vi har haft! :D bra köp bra köp alltihop :)haha "för mycket innanför västen" FAN vad du gillar det uttrycket, din Jäv.. ....a hahaha:D <3

2010-08-09 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0