snow

Småkryp är så söta..

Bland det sötaste som finns är bebisar, valpar och kattungar. Alltså, jag kan inte få nog av dessa fantastiskt gulliga varelser. Om någon placerar en sådan här filur i min famn kan jag sitta och titta och kela med den i timmar, dygn, veckor, månader, å.. nej. Okej. Inte så länge. Men visst är de fina?!

Igår var jag och gamla tjejgänget hemma hos Johanna. Det var tänkt att vi skulle bada i hennes pool men Gud ville något annat. Regnet varvades med åska och blixtrar. Usch, usch, usch! Så vi fick helt enkelt skippa badandet och istället äta en himmelsk kladdkaka, snacka och mysa med hennes underbart söta kattunge Nisse!




Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå, vilken liten söötunge! :D

2010-08-15 @ 12:24:39
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0