snow

Sovmorgon till 11.20



Hamnen låg alldeles spegelblank igår! Så himla fint att jag var tvungen att ta ett stopp i min cykeltur och knäppa ett kort!

Jag vaknade inte förrän klockan 11.20 idag. Jag slåt nytt rekord ganska ofta nu. Men jag gillar inte att sova bort dagen. Men skönt var det! Hehe. Hade du otur igår? Det var ju fredagen den 13:e. Jag märkte inte av det. Skönt! Jag brukar alltid säga att lördagen den 14:e är min tur dag. Så vi får väl se om det stämmer! Jag väntar med spänning..! Just nu spöregnar det. Väldigt opassande (fast säg mig, när är det passande att det regnar?) för i eftermiddag ska jag träffa gamla gänget o ha poolparty! Fast det är faktiskt rätt mysigt att bada när regnet öser ner. Hoppas du får en härlig turdag idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååååå, jag vill också vara med!!! SÅ SJUKT MYCKET! Men som du säger: Man kan inte vara på två ställen samtidigt, tyvärr.. :(

2010-08-14 @ 13:27:01
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0