snow

Träffa Ebba idag!

Godmorgon! Oj vad sent jag går upp nu för tiden. Idag hade klockan hunnit slå tio innan jag öppnade ögonen. Men ibland behöver man sova ut och det är ju rätt skönt måste jag säga. Det var nog åskovädret som härdade igårkväll som tog på mina krafter. Jag och Lina var ute i ösregnet igår när den första blixten kom. Då var jag inte kaxig vill jag lova. Usch, jag hatar verkligen blixtrarna. Men tycker ändå jag klarar av det lite bättre nu än förr. Efteråt känns ju luften så ren och torr igen och det är väldigt skönt!



Idag ska jag och Ebba ha en riktig heldag tillsammans. Det var oförskämt länge sen vi träffades så det är verkligen på tiden! Vi ska börja med att gå på stan och kolla in höstklädesutbudet och sen blir det pizza till lunch. Nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig lite. Vi hörs ikväll! Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0