snow

Upp & Ner

Hejsan min bloggis!

Hade du en bra fredagskväll? Min blev inte riktigt som planerat. Livet kom lite upp och ner för en stund och när det hade vänts till rätta igen kände jag inte för Bahnhof. Min säng och sömn lockade mer. Så jag gick istället och la mig i hyffsad tid och det tackar jag för idag!


En megagammal bild på lilla mig.. Eller ok, 2 år!

Så, vad händer idag då? Ja, det är toppenväder så jag kanske borde maka mig ut en stund. Annars ska jag ha en liten lördagsstädning på rummet. Vi får se helt enkelt! Ha en superlördag!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hej Annie! Jag mår bara bra är allt bra med dig? :D

Jag håller på att måla min byrå som är egentligen röd men den ska bli vit :)

Jag saknar också dig!

2010-08-28 @ 14:19:07
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0