snow

New England







 




Min kusin har flyttat till ett jättecharmigt hus och idag hade hon och hennes kille en liten inflyttningsfika som jag just kommit hem ifrån! Jag blir lite sugen på att också få inreda en alldeles eget litet hem. I 9:an fick vi en uppgift att inreda en lägenhet. Vi fick välja allt, färger, möbler, stil och lägenhet! Så roligt och jag drömde mig bort till hur min lägenhet ska se ut när jag flyttar! Man kommer väl ändra stil många gånger och då i nian tänkte jag inte alls på New England stilen, som jag är helt insnöad i nu! Jag älskar kombinationen av vitt, blått och rött. Lite USA-flaggor och det här ni vet! Jag googlade lite bilder som jag tänkte visa dig nu..

Visst är det en mysig stil?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser sjukt mysigt ut :D

2010-08-16 @ 13:52:27
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0