snow

Sommarn -10



Vänner, jag är sugen på sol nu! Jag är sugen på den första sommarlovsdagen. Jag är lite avundsjuk på mig själv när jag läser detta Det börjar nu. Denna ljuva sommartid! Jag har längtat såå! Jag känner på mig att det här lovet kommer bli så grymt, sköna dagar på stranden, grillning, ljumma sommarkvällar, Göteborg, bada, midsommar och sola! Ja, jag längtar efter allt! 

Nu när jag tänker tillbaka på sommaren (ja, det är ju nu man ska sammafatta den) så måste jag säga att den här sommaren har varit helt fantastisk. Jag vill nog påstå att den här har varit den bästa i mitt liv! I början sa jag att jag inte ska ha för höga förväntningar och det kan vara just därför som den blev så himla bra! Nu har jag, och du också hoppas jag, fulladdade batterier inför hösten. Jag ska försöka göra min vardag rolig. Jag ska inte skjuta upp massa saker hela tiden utan ta tag i dem istället så att man kan hinna med allt roligt också! TACK SOMMARN 2010! Jag saknar dig redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0