snow

Konstigt fix och lite drömmande



Imorse hade jag all tid i världen! SKÖNT att känna så! Fast jag brukar gå upp rätt tidigt så jag inte behöver stressa. För det är bland det värsta som finns och speciellt på morgonen! Dagen började med superväder och jag fick en konstig idé för mig: att ta ut min orkidé i trädgården för att fota den. Bilderna ovan alltså! Så ja, så knasigt startade min morgon! Sen cyklade jag till skolan med morgonsolen i ansiktet. Skoldagen började med att jag och klassen hade en rolig timme på beachvollybollsplanen! Jag hade helt glömt bort hur roligt det är att spela denna somriga sport! Blå himmel och säkert 17-20 grader gjorde inte det hela sämre!

Nu sitter Cindy och kollar resor. Hon tycker sig det är underhållande och mysigt! Jag kan inget annat än att hålla med henne. Så jag hade tänkt göra henne sällskap. För visst är det roligt att drömma sig bort till en varm plats där havet är välkomnande varmt, hotellet har en fin balkong och för att inte tala om poolen, som är det viktigaste, är lagom härlig!? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0