snow

Lysekil

Nu ska jag se om jag kan ladda över lite fina bilder från dagarna här på ön..



Har du sett Saltön när den serien gick på tv så vet du vad Lilla hunden är för något. Uteserveringen som man ser till vänster på bild är just Lilla hunden eller Pelles rökeri som det egentligen heter.




Idag har jag varit i Lysekil och kollat runder, ätit kebab och handlat en klänning. Det var ju lite brist på just det plagget på klädfronten så jag shoppade med gott samvete. Haha. Den var svart och enkel så inte så mycket att visa..


En sådan här söt brevlåda har jag aldrig sett hemma..



Nu har jag ätit så mycket att jag fått ont i magen. Hade tänkt dra på mig joggingskorna och ut och gå en runda med mig själv. Ska se om jag kan bestiga ett av de elvatusen bergen som finns här omkring. Vi hörs imorgon bloggvännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0