snow

Vackra Saltön

Det här med att hitta överallt är en gåta för mig. Min hjärna har nämligen inte ett utvecklat lokalsinnet som de flesta har. Det är lite synd för det blir lite som ett handikapp när man är någonstanns. Men nu har jag hittat det positiva i det! Jag och lillkusinen skulle ta oss 200 meter på egen hand och bara på dessa få meter hann jag gå fel. Men nu får vi ju se mer av det här stället var kusinens kommentar så då kände jag att mitt lilla misstag bara var bra!

Jag tänkte visa lite fler bilder för dig. Bohuslän fick en speciell plats i mitt hjärta. Tänk att Sverige kan vara så fint! Och vi har verkligen allt här. Snö, sommarvärme, klippor, stränder, skogar och storstäder! Ebba, jag har tänkt mycket på dig. Denna plats är nämligen paradiset för fotogalna som dig och mig!



Huset som jag bodde i var toppen på alla sätt och vis! Det hade sju (!) uteplatser. Inglasad ballkong, en stor ballkong (bilden), tre altaner och ett stort uterum.. Vi var tio personer så vartenda kvadratmeter kom till användning.




En dag åkte vi till Lysekil. Det har jag redan sagt, jag vet.. Men det var inte så mycket att se där faktiskt. Förutom den enormt blommande och fina parken och den goda kebaben så tyckte jag staden var rätt trist. Så ett tips, strunt i Lysekil och åk till något annat, mysigare ställe istället!







Det var mina bilder från Saltön! Fler dyker säkert upp senare. Hur har du annars det idag? Jag sov superbra inatt! Fast det har jag gjort i det stora huset också. Men hemma är hemma. Ingen säng kan slå min! Det var lite läskigt för när jag kom upp till ovanvåningen (nu är jag tillbaka på huset på ön) gick jag automatiskt till sovrummet som låg till vänster. Precis som att jag hade varit där förr. Det hände inte bara en utan flera gånger. Så märkligt.. Jag har luskat på vem jag känner som bor på något liknande sätt men jag kommer inte fram till något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0