snow

Lördagschill



Idag har jag verkligen tagit det superlugnt! Ååh, vad skönt det har varit! Jag gick en långrunda, med mig själv och donnan Gaga då förstås. Gick till havet, mycket folk, blåsigt, skönt, solen stekte i ryggen. Sen kom jag hem, släppte ut Cindy och vi hade vårt sköna trädgårdshäng. Gjorde sit ups och armhävningar och hela fadderrullan. Har inte tränat på säkert 3 veckor så det var toppenhärligt! Jag har längtat efter det här! Cindy sa att hon jobbar på magrutorna. Det gör hon alldeles rätt i!

Nu ska jag fortsätta i samma slappespår. Äta god mat, kolla på tv för en gångs skull (har inte kollat på tv på hela sommaren. Okej, förutom Allsång på Svansen), spela kort och lägga mig i hyffsad tid! Efterlängtad hemmahäng sitter bra! Ha en fin lördagkväll för det hade jag tänkt ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0