snow

VAR ÄR POSITIVA ANNIE!?

Jag har lite konstiga känslor i magen av att skolan snart drar igång. Det är ju så skönt att bara gå runder här hemma, ringa någon, vara på stranden, bada, festa (mitt hatord, finns det ingen synonym som känns bättre?). Ja, ta dagen som den kommer helt enkelt. Att vara i skolan har jag inga som helst problem med. Det tycker jag brukar vara rätt roligt. Jag kan ta det här med att gå upp tidigt och hela den biten. Men LÄXOR. Jag pallar verkligen inte med dessa skitgrejer! Och visst känns det ibland som att lärare ger det ibland endast för att de ska?Inte för att det är nödvändigt. Jag tycker den här tiden innan skolan börjar är såå jobbig. Jag slappnar lixom inte av nu utan går bara och väntar. Ååå, jobbig känsla!




Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kan klara detta :)

2010-08-17 @ 00:52:01
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0