snow

Ångraknappen



Jag har en svart blus på mig och hade tyckt det vore snyggt att ha silversmycken till. Jag tar på mig mina favoritarmband från Tomas Sabo. Någon ring hade också varit fint att ha till. Jag testar några olika och råkar tappa en på golvet. Jag böjer inte mig ner för att hitta den utan istället tänker jag att nej men det gör inget. Det är bara till att trycka på ångraknappen så har jag den i mitt grepp igen. Självklart hinner jag inte börja leta efter knappen för jag kommer på mig själv att det inte finns någon sådan. Men ändå. Bara tanken. Men vad skönt det hade varit med en ångraknapp. Den hade blivit alla våras hjälte.


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Ja den kom upp på bloglovin :) Jag tror att vi menar samma ;)

2010-12-12 @ 09:29:04
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0