snow

Bussen krockade

Så, nu är alla prov, för den här terminen, gjorda! Ååh vilken härlig känsla det är! Jag hade det sista provet idag. Nationella i matte. Har ingen aning hur det gick men jag ska bli bättre på att inte älta saker och ting. Det är nämligen min specialite. Efter skolan skulle jag ta bussen. Istället fick jag skjus av en klasskompis. Och det var väldigt tur det. För när vi sen kör förbi bussen, så har en bil krockat (riktigt ordentligt) in i bussens ena sida. Ambulans och allt var på plats. Usch.. usch. Som tur var verkar ingen skadad men ändå himla obehagligt.



Efter skolan gick jag och Ebba en runda på stan. Vi fikade på bakadpotatis och julklappsshoppingen gick riktigt smidigt! Vi har ett bra samarbete. Nu blir det cirkelfys för hela slanten! Ska ge järnet! Hoppas allt är bra med dig Bloggis!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

2010-12-15 @ 19:21:47
Postat av: Kusin vitamin

Aa är det nästa vecka som är final :) jag hoppas att dom kommer välja bra ikväll!

2010-12-15 @ 19:24:15
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Bönesvar! Samma dag 16.00 när jag var på gymmet bad jag jättemycket för dig och Lina. Bad om beskydd m.m. Bön gör skillnad!

2010-12-16 @ 10:48:37
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0