snow

DET ÄR JULLOV!

Wow vilken fin dag! Imorse när jag satt på bussen, påväg till skolan för sista gången det här året (bara en sån sak) så såg jag en fantastisk soluppgång. Solen var alldeles brandorange och man såg dess runda form jättetydligt. Himlen var helt blå men precis ovanför solen kom massa rökmoln ut från ett fjärrvärmesverk. Åkrarna och vägbanan var gömda i en magisk dimma som bilarna kom ut från och förscann in i. Otroligt fint! Där ville jag bara ta upp min kamera och klicka en bild!


Nu har jag jullov och det känns alldeles, alldeles underbart! Så här glada var några klasskompisar när vi precis slutat.



Efter skolan åkte jag och några i klassen in till stan och åt pizza. Jag tyckte det var riktigt pinsamt och gå in på Acapulco idag också. Jag vill inte bli någon slags stammis. När jag kommer in där ska de inte säga "vill du ha det gamla vanliga?". Och de ska verkligen inte lära sig mitt namn. Nehe, då har det gått för långt! Det är lite komsikt att vi ska ha pizza till middag ikväll - fast jag vill tilläga att den är hemmalagad.


Kommentarer
Postat av: Amanda Franzon :)

Gullisbilder! Gillar bloggen Annie, skarpt!



Hur fixar och trixar man in en Bloglovin-ikon vid vänsterkanten? Puss ;*

2010-12-22 @ 14:21:25
URL: http://alfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0