snow

Dreaming People



Idol
, vad säger du Bloggis? Enligt min mening, tycker jag att det var rätt person som vann. Sitter här och väntar på att Dreaming People ska komma ut på Spotify! Den ska spelas om, om och om igen. Det har alla andra idollåtar gjort och så ska det även få bli med den här. Det är risk för att den kommer bli uttjatad. Men till exempel förra årets vinnarlåt, Higher, nynnande jag på senast igår och den klingar fortfarande fint i mina öron. Det gör även Everything Changes som vann 2006. Right Here Right Now förstörde Ebba där någon gång kring jul 2005. Hahaha. Nej jag skojar bara. Ebba gjorde sin egen tolkning av den låten. Jag hade filmkameran i högsta hugg och förevigade denna fina version av Agnes låt. Roliga minnen!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahhaha! Har också minne på det ;) Jag sjunger på samma sätt nu som jag gjorde då! Jag vet inte hur den går egentligen ;)

Puss saknar dig!

2010-12-11 @ 14:12:00
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Har tinkerbella gjort en sån blid? Nej jag såg på en annan blogg :D

2010-12-11 @ 16:04:01
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0