snow

Första jullovsdagen



Imorse var jag ute i mina pyjamasbyxor och knäppte av några kort! Och så här fint vinterlandsskap var det!
Ååh Bloggis, vad skönt det är med lov! Jag har bara gjort precis sånt jag gillar idag. Jag började dagen med att slöa. Kollade julkalendern (den är grym!) och åt rostade mackor. Sen var jag ute med Cindy i superdupermegakalla Svergie. Vad har hänt? Jag är i chock! Det har varit runt 15 minusgrader hela dagen. Det är inte nådigt. Sen när Cindy var nöjd lämnade jag henne hemma också åkte jag till stan med Lina. Jag fixade den sista julklappen och Lina storshoppade på H&M (som vanligt så med andra ord). När jag kom hem från stan var jag kallare än en isglass. Som tur var kom mitt värmeelement hit och tinade upp mig! Nu ska jag äta popcorn och kolla på sista avsnittet av Bonde Söker Fru! Kramis


Kommentarer
Postat av: Malin

snygga pyjamasbyxor... ^^

2010-12-23 @ 00:28:30
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0