snow

Goodie goodie känsla


Jag & Josse i Götlaböööörg i somras!

Imorse var det så fantastiskt, underbart fint (kan knappt hitta ord känner jag) när det låg några centimeter med nysnöad snö på alla grenar. Så mysigt! Kollade på julkalendern och åt frukost i lugn och ro innan jag drog till Friskis. Jag har en sådan fruktansvärt, härlig träningsvärk idag. Jag älskar känslan av att man måste hålla tillbaka skrattet bara för att det gör så ont, på ett skönt sätt, i magen! Indoor Walking stod på dagens schema. Efter det fick jag och Josse, som jag är där med, följa med gyminstruktören och se hur det går tillnär han jobbar! KulNu kör jag en kombination av att ladda upp för ett yogapass och plugga inför matteprovet som är på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0