snow

Jag funderar..



.. på varför jag är så glad!
Jag kände mig inte särskilt glad innan idag. Men sen helt plöstligt hände det. Plöstligt händer det.. haha. Jag träffade en kompis. Vi stod och snackade ett bra tag och pratade bland annat om våra familjer. Hennes mamma kämpar nämligen i cancer. Jag kom fram till att mina "deppighet" idag är urlöjlig.

Det är för att jag har matteprov imorgon. Vi, i min klass, fick inte göra, av någon konstig anledning, nationella proven i Matte A i våras. Utan de ska vi göra nu istället. Rätt knäppt om du frågar mig. För då, i april-maj, kunde man det ju. Men nu, ett halvår senare är det inte lika färskt i minnet. Det jag skulle komma fram till var att man ska njuta av Livet istället för att bekymra sig om saker. De kanske känns tunga och stor för stunden. Men i det stora hela är det en världslig sak, som Karlsson skulle ha sagt. Så Bloggis, njut! Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag! En härlig frid - filosofi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom på att vi var i exakt samma situation med matten. fast jag med b och du med a. men jag har ju också väntat ett halv år! Kom på det nu, hehe... Ja! Hur mår dom!? Jag ber för dom ofta...

2010-12-09 @ 20:23:41
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0