snow

Jag gillar spinning - du hörde rätt!



Det är fredag!
Jag trycker på "Gilla"-knappen om det här hade varit Facebook. Men nu är det ju inte det utan min coola blogg istället. Spinningpasset var över all förväntan! Skitroligt verkligen! Maja, du vet hur mycket jag hatar spinning och om jag då säger att det här var roooligt, då förstår du vad jag verkligen menar va? Jag hade koll på min puls och på så sätt "övertränade" jag inte utan cyklade på lagom nivå. Det är inte konstigt att jag hatat spinning tidigare för då har jag haft en puls över 170 - hela passet igenom - enligt mina teorier. Nu ska jag varva ner med qigong. Ska bli skönt! Är tröttare än hästen själv. Glad fredag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Gott o höra, det glädjer mig! :-D

2010-12-12 @ 19:39:44
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0