snow

Julfirandet fortsätter

Hallå Bloggis! Hade du en bra julafton? Min blev lite annorlunda. Jag och Adam åkte, mitt i Kalle-Anka-tittandet, ut till farmor och farfar. Vi fick gömma julklappassäckarna i uterummet. Det är ju trots allt inte vi som har dem med oss utan det är ju tomten som fraktar hit dem med hjälp av renarna. (Vilka konstigt traditoner Sverige har om man tänker efter..) Det är riktigt underhållande att fira med småkusinerna. De är smånervösa hela kvällen och bara längtar efter tomten! Och sen när han kommer blir de överlyckliga!

Idag fortsätter julfirandet. Det blir hos mormor och morfar där alla storkusiner ska samlas! Mysigt! Men först ska jag och Adam utmana mamma och pappa i Absolut Överens (vår julklapp till dem).



Jag fick den här övergoda parfymen i julklapp. Jag testade den i flygshoppen påväg till Kreta. Jag satte ett sprut (säger man så?) på min handled och sen gick jag runt hela dagen och sniffade på armen. På så sätt förstod jag att det här är den optimala parfymen för Annie Karlsson. Så om du ser mig med armen uppe i näsan så vet du vad det beror på. Nej nu måste jag kila! God fortsättning Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0