snow

Julmys & grattis Ebba

Yeehooo! Det är fredag! Min favoritdag. I skolan har jag haft julmys. Vi lekte julklappsleken, gjorde smällkarameller och dansade på den isiga altanen, runt julgranen. Visst känns det lite dagis över det hela. Men jag måste säga att det var himla mysigt! Efter skolan åkte jag till Musikskolan och spelade i två och en halv timme. Slå det om du kan! Vi spelade julmedley i en stor musiksal. Det blir så himla mycket mäktigare när man är i ett stort rum med högt i tak. Innan jag går vill jag säga ett STORT GRATTIS till världens bästa, lägg betoning på bästa, Ebba! Vi ses snart!



Till dig Bloggis, önskar jag GLAD FREDAG!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Du är så gullig annie! :) vi ses snart!

2010-12-17 @ 18:28:13
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0