snow

Malins place



Hej, hur har du det?
Jag är precis hemkommen från en kväll hos Malin. Jag gillar verkligen att vara hos henne. Hon har ett så mysigt hem. Sen gillar jag hennes familj också. De är så naturliga och trevliga! Jag, Malin och Lina lagade mat till hela skaran. Tacos fick det bli. Till efterrätt bakade vi en riktigt, riktigt god kladdkaka! Jag brukar alltid känna ett lugn i kroppen efter att jag varit där. Det är en härlig känsla! 

Nu är jag inte alls trött utan tänkte kika i den nya H&M-katalogen som kom med posten idag! Alltid lika roligt att drömma sig bort till sommarklädssäsongen! Hoppas du mår bra Bloggis! Njut ordentligt av den nästsista dagen på 2010. KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0