snow

Pizza & tröstshopping



Jag sitter här och väntar på att det ska bli jullov.
Den här sista "riktiga" dagen i skolan känns så himla lång. Man vill bara att den ska vara över så det kan bli tisdag och därmed jullov! Så därför har jag haft en seg dag. Först kollade vi Madagaskar 2 på engelskan. Jag sätter mig aldrig ner och kollar på ett tecknad film frivilligt. Utan det blir bara av när någon tvingar mig eller när det som nu - ingår i skolarbetet. Men filmen var rätt rolig faktiskt. Även om jag kollade på klockan varje kvart. Hihi. Efter skolan var jag ledsen och besviken på mitt matteprov. För att glömma provet gick jag till pizzerian och åt Zlatanpizza med några fina vänner. Sen gick vi på stan och jag körde på tröstshopping - det funkar alltid! Älskar att kunna komma hem och ha en bra anledning till varför jag handlat nya kläder! Man måste vara smart! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Kul att höra, tack! =)

2010-12-20 @ 23:04:39
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0