snow

Sommarkläder



Hej!
Då är den här dagen snart slut. Det känns knappt som man hinner vakna innan man ska sova igen. Men jag tycker jag har hunnit med ganska mycket idag. Min mobil har bettet sig jättekonstigt de senaste dagarna så idag fick den in på operation på The Phone House. Nu är den hel och ren igen!

Som jag sa igår skulle jag kika i H&M-katalogen. Och det har jag gjort nu. Upplever du också att det kliar i fingrarna efter man bläddrat igenom den? Så ska vi säga att vi vill att 2011 startar med sommar, sol och shortsväder? Tänk om det ändå hade kunnat vara så. De skulle vara riktigt skönt. Men vi kan iallafall drömma oss bort, till ett varmare Sverige. Det är fullt tillåtet. Mina favoritplagg från katalogen slängde jag ihop i ett kollage. Det är inte alls omöjligt att den här väskan kommer hänga på min axel till våren. Och de mörkgröna shortsen hade suttit riktigt fint på mina höfter. Jag känner det på mig.


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Det är så himla störigt för att vi har inte fått H&M katalogen!!!! Jag blir galen (snart) ;)

Pussssssss min fina lila teddybjörn ros annie panny! ;) hiih

2010-12-30 @ 19:53:03
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååå, jag längtar till sommaren! Så härligt att bara kunna gå i bikini!

2010-12-30 @ 22:25:40
URL: http://sthlmsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0