snow

Tjejmiddag



Godmorgon snyggingar!
Söndag. Mmmm, vad jag gillar den här veckodagen. Men jag ska verkligen, verkligen göra detta till en icke-söndag så mycket jag kan! Igårkväll hade jag en supertrevlig tjejmiddag med Sara, Josefine och Mathilda i min klass. Vi lagade tacos och bakade kladdkaka. Jag hade tänkt att vi både skulle hinna med att spela sällskapspel och Singstar men det glömdes helt bort.. Istället satt vi och pratade och pratade och pratade. Kändes som det inte fanns något stopp på oss. Bilder kommer senare. Men jag kom ändå hem i hyfsad tid. Det är jag glad över idag. För jag ska åka en sväng till Väla nu. Vid två-tiden ska jag på öppet hus på Ebbas dans så jag ska se till att inte fastna i varken snökaoset eller julklappshysterin! Glad söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0