snow

Träning



Jag har precis kommit hem från Friskis. Det är där jag praoar. Jag ska få testa på 17 olika pass under dessa praoveckor. Imorse var det som sagt dags för Indoor Walkning. Det var en himla rolig träningsform! Lite som spinning fast inte alls lika jobbigt. Spinning är plågsamt enligt mig. Det är precis som att man inte andas in något syre, himla obehagligt. Men detta var mycket lättsammare, nytänkt och svettigt. Passade mig perfekt! Ikväll har jag varit på ett Core-pass. Det tränar man för att stärka mage och rygg. Bra träning! Nu ligger jag och degar i soffan. Har precis smällt i mig en kebabpizza (måste ju kompensera för all träning;). Imorgon står Spinning/Puls Distans (fiiii fan) och Qigong på schemat. Yey!


Kommentarer
Postat av: Malin

Annie, du kommer vara så sjukt rippad efter de här veckorna..

2010-12-02 @ 20:33:02
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, vad snäll du är! Du får gärna hjälpa mig att hitta dom 3 julklapparna! :D

2010-12-02 @ 20:50:09
Postat av: Kusin vitamin

2010-12-02 @ 20:50:46
URL: http://baraebbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0