snow

Kompaktkamera



All kärlek - verkligen alltså - till min fantastiska systemkamera. Jag har hur roligt som helst med den. Bara en tanke på hur exalterade jag och Ebba var den där försommarkvällen när vi sprang runt på rapsfältet med våra nya favoriter får mig att bli helt nykär igen. Men, att det alltid ska finnas men:n, man kan inget annat än tycka att den är otymplig. Den får inte plats i min vanliga väska och om den mot all förmodan skulle få det, skulle jag ändå inte tillåta den att vara där. Så istället, när den där roliga festen äger rum eller den där knasiga frilufsdagen med klassen är, så blir det tyvärr, så att det inte blir några foton tagna. Därför går jag i köpa-en-smidig-kamera-tankar. En liten sak, som inte ska vara allt för fin och dyr, utan som bara slinker ner i fickan hur lätt som helst och kan vara med hela tiden - överallt! Det får bli mitt nästa köp känner jag! Frågan är bara vilken!? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Malin Månsson slår sig själv i pannan nu. Men hon visste att denna stunden skulle komma.

2010-12-14 @ 10:13:08
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0