snow

Minimänniskor


Jag i en bebis kropp

Något som jag älskar, lägg betoning på älskar, är bebisar! Små, söta, bullig kinder och en intensiv, nyfiken blick i en minikropp är det sötaste jag vet! Inte för att låta alldeles för gammal men jag tycker att det är så jäkla coolt med hela den här biten att ungen är i magen till att man sen har den i sin famn och att man kan hitta både det ena och andra draget efter sig själv. Är jag ensam om att faschineras över detta? För så vitt jag vet tycker många i min ålder att småbarn bara är jobbiga och slemmiga. Men till den gruppen tillhör alltså inte jag. Faktum är att min favoritblogg för tillfället är den här. Well, egentligen är det inte för barnen i sig utan för att hon skriver på ett roligt sätt och med ett himla bra flyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0