snow

Söndag 11.13

Hejsan Bloggis! Jag vet att jag är frånvarande från bloggen men det känns så lönlöst att skriva när jag inte känner för det. Så då låter jag helt enkelt bli. Det är den 19 december idag. (Var tvungen att konstatera det). Det känns riktigt bra. Bara vetskapen om att det bara är en dag kvar i skolan får mig på bra humör. Det ska bli så mysigt med lov. Tänk i år får vi snö till jul. Hur mysigt är inte det? Efter nyår däremot tycker jag att den ska smälta och att det ska bli vår!



Jag pratade innan om att framkalla bilder, sätta upp dem och rama in dem. Och det har jag gjort nu. Så här blev det!

Jag har börjat den här söndagen med att ligga kvar i sängen i flera timmar och kollat webbtv och läst bloggar. Nu ska jag däremot masa mig upp och starta den här dagen på riktigt. Inget plugg (!!!) utan bara njuta av att ha hela lovet framför mig! I eftermiddag ska jag på julkonsert i kyrkan. GLAD SÖNDAG!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamim

Åhh vad fin tavlan blev!!! :D :D

2010-12-19 @ 13:29:06
URL: http://baraebbis.blogg.se/
Postat av: Malin

Oooo, vad fiint det blev! Vi ses imorn!?

2010-12-19 @ 17:43:14
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0