snow

Tack för allt 2010!



Så var det den 31 december.
Är inte det helt otroligt när man tänker efter? Det kändes inte alls länge sen man sa hejdå till 2009. Men nu, nu ska vi, om bara några timmar, säger adjö till ännu ett år! Jag kommer ta med mig många minnen från 2010 som har en speciell plats i mitt hjärta. Sommaren har varit helt underbar. Jag har fått lära känna många nya, fina människor. Jag har fått uppleva riktig kärlek. Det är underbart! Jag har fått träna jättemycket, vilket jag älskar. Jag har åka på en härlig utomlandsresa när jag behövde den som bäst. Och jag är så tacksam över att ha helt fantastiska människor runt omkring! Tack för allt 2010, love you! Nu ser jag framemot ett nytt år. Det här ska bli spännande! Bloggis, är du redo för 2011!?!

Nyårslöfte försten! Har du kommit på något? Jag tänkte köra på "bli bättre på att laga mat". I dagsläget sträcker jag mig till tacos. Det finns mycket att lära hör jag så det får bli mitt.

GOTT NYTT ÅR BLOGGIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0