snow

Vårfräsch & Idol

Nu är jag hemma! Först var jag på Friskis och avslutade min praktik. Trots att början inte var särskilt lyckad så var vår handledare nöjd med oss och vi med henne. Som man säger: slutet gott, allting gott. Och det stämmer så bra tycker jag! Efter det cyklade jag till Elina. Hon gjorde massa ljusa slingor i mitt hår. Nu känner jag mig  riktigt vårfräsch. (December var det ja..) Men det känns kul att vara fin i håret nu till julhelgerna. För mycket utväxt är aldrig roligt. Sen åkte jag raka vägen till stationen där jag mötte upp Lina och Maja. Vi åkte till Väla och slog ihjäl några timmar där. Lagom mycket folk + julstämning = kul!!


Nya Väla!

Nu sitter jag här hemma helt själv. Förutom Turdie då som ligger tätt, tätt, brevid mig här i soffan och snarkar. Julgranen är tänd, mysmusiken är igång och jag väntar på att mamma ska komma hem med massa godis! Klockan åtta ska jag, som halva Sverige, se Idol. Vad tror du om ryktena om att finalparet är ett kärlekspar? Jag vet inte vad jag ska tro. Om det är sant, så är ju Jay en riktig elaking mot sin fru!! Jag tror han kan förlora många röster ikväll p.g.a. det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0