snow

Yoga

Jag känner att min blogg har börjat bli värsta träningsbloggen! Men jag gillar det! Yogan gick jättebra. Var på rätt surt humör när jag kom dit. Hade mycket negativ energi i kroppen, känner mig rätt sliten just nu och ville verkligen inte gå dit. Men efter en stund var det faktiskt rätt roligt och avkopplande - precis vad jag behövde!

Just nu sitter jag och laddar upp massa bilder på Experts hemsida. Jag ska framkalla några stycken som jag sen ska rama in. Blir säkert superduperbra! Det är rätt kul med personliga tavlor tycker jag. Det blir så.. persnoligt ;) För visst är det kul med bilder?!



Nu är frågan bara - vilka bilder ska jag välja?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0