snow

100227

God dag kära du!

Jag har klingat på gitarren idag. Jag nämnde för några månader sen att jag skulle lära mig att spela. Det ska jag också. Men jag har inte nått dit än. Just nu nöjer jag mig med spela melodi på "Tears in heaven" och "Ta mig till havet". Men jag är lika glad för det :-D

Ikväll är det ju sista deltävling. Vem håller vi extra på? Du kan trycka här för att lyssna på låtarna. Jag ska iväg till min lilla kusin nu, som börjar bli riktigt stor! När man precis fyllt 6 år är man stor. Iallafall om man frågar sexåringen själv. Så hur mycket jag får se av Melodifestivalen vet man aldrig..

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Mallan da man

Juste, jag skulle ju också lära mig att spela :P

2010-02-27 @ 19:14:36
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0