snow

Bli-bra-på-engelska-tips!

Jag stolt över mig själv - man får säga så!

Jag har gjort klart bokrecension och runt min halv hänger ett USB-minne där mitt "Tema kost"-arbete (kostdagboken, aktivitetsdagboken och en analys på det) ligger. Nu kan jag slappna av och ha lördagskväll här!
Jippi!

Ska du kolla på Melodifestivalen ikväll? Jag hoppas att Alcazar har en bra låt. De har ju varit med femtioelva gånger nu men aldrig vunnit. Jag tycker att det är på tiden att de gör det.

Innan jag traskar vidare hade jag tänkt ge dig ett litet tips. Det är sjuhelvetes svårt men alltid värt ett försök. Lyssna på DETTA. Det är en nyhetssammanfattning från BBC. De uppdaterar några gånger om dagen och jag har lyssnat på detta nu i några månader. Jag fattar inte allt de säger, inte ens hälften. Men jag ger inte upp i första taget. Det är bara till att kämpa på. För jag se ge mig tusan på att bli bra på engelska!

Nu traskar jag. Ett två tre fyr, ett två tre fyr! Ett två tre..eevligt lördag.. fyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0