snow

Energisk måndag

God dag!

Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag kände mig jättetrött när jag kom till skolan imorse. Men efter någon timme kunde jag springa flera mil så mycket energi jag hade. Nu var det ju snökaos utomhus så det blev ingen löpning. Istället tog jag ut min energi på att sjunga. Jag har sjungit påväg till matsalen (vi har tretusen kilometer mellan lektionssal och matssal så man har gott om tid på sig att sjunga), i matsalen, påväg till idrottshallen och i omklädningsrummet. Ja, typ överallt.


Speglar (haha) inte den här bilden sommar så säg!

Sen kom jag på att jag borde kanske spara min energi en aning eftersom jag ska orka lite till idag. Bland annat ska jag orka äta upp nudlarna som finns i skålen brevid mig och sen ska jag orka med Malin (den tjejen tar ju så himla mycket energi ifrån en ;-). Haha. Hon kommer om en liten stund. Vi träffas inte så ofta längre. Det gör ont i mig. Hoppas det inte blir stelt och pinsam tystad. (Malin kommer inte gilla att jag skrev så. Men jag skoja ju bara).



Just ja, jag har ju en hund också. Hon måste komma ut så att hon inte kissar på sig! Hoppas allt är bra hos dig.

Kommentarer
Postat av: Lina

det e väl sorgligt att du inte har så mkt kontakt med mig heller :( ! du saknar inte mig lika mkt din lilla fitunne.

2010-02-19 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0