snow

Finns uttrycket "vispgrädde i huvudet?"

Idag har jag gjort absolut ingenting i skolan. Eller jag har väl gjort något men inget som känns viktigt. I eftermiddags var jag inne på Rönne där vi skulle få information om kurser till tvåan. Brr.. jag var så säker vad jag skulle välja men detta gjorde att jag fick en förpackning vispgrädde i huvudet som just nu ligger och flyter runt i hjärnan.

Det finns så mycket kurser jag vill läsa men det finns inte tillräckligt många poäng. Och nu helt plötsligt, efter mer än en termin, tvekar jag över om jag valt rätt linje! Hjälp Annie.. du skrämmer mig! Haha. JAG VET att det är rätt för MIG men jag får ändå lite märkliga känslor i magen. Jaja, imorgon har dessa nog försvunnit från min kropp. Och då känner jag att detta är HELT RÄTT och glömt bort varför jag ens tvekade.




Nu ska jag ut i snökaoset! Det känns som det aldrig ska sluta. Det stod idag i tidningen att snön ska ligga kvar till april. Min planering att den ska vara smält till mars och det faktiskt ska vara vår då verkar ju gå rakt åt helvete.. Jag flyr nu :-). Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0