snow

Josefine 17 år!

Hej kära du! Nu har jag kommit hem från skolan och en runda i Helsingborg. Jag vill påskynda våren och gjorde det genom att köpa en vårjacka. Då måste ju bara våren komma, tycker man!

Här kommer bilder från igår. Då jag och några tjejer i klassen gick hem till Josefine för att överraska henne.







Josses fina hund Molle!





Om en stund ska jag iväg och gymma med Maja. Jag tror jag har fått benhinneinflammation. Därför kan jag inte gå på något vanligt pass på Friskis eftersom jag ska undvika att hoppa och springa. Därför får det istället bli en runda på gymmet. Kramar!


Kommentarer
Postat av: Maja

Dålig stil av dig att lägga upp dom bilderna högst upp, har ju precis kommit hem från gymmet, inte schysst ;-)

2010-02-17 @ 21:12:50
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0