snow

Just nu

Hallå lördag! Jag har varit på stan i någon timme.

Testade dessa söta plagg



Men jag känner mig så sjukt tråkig just nu. Det går ju inte att förneka att man är en liten blekfis just nu.

Just nu sitter jag och skriver en bokrecension på Hur kär kan man bli. Det är en bok jag varmt kan rekommendera att läsa. Jag hade tänkt beta av lite andra arbeten innan jag sliter mig från pluggbubblan. Jag vill så in i helskottas gärna bara kunna skita i allt som har med skolan att göra det här lovet. Men om jag ska kunna göra det måste jag jobba ifatt mig först.



Jag återkommer lite senare. Med en ny rapport ... om allt och inget! Puss och kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack så jättemycket!! :)

2010-02-20 @ 16:29:54
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: Maja

visst är boken "hur kär får man bli" jättebra!

har läst nästan alla böcker som Katarina von Bredow har skrivit och alla är riktigt bra, jag kan varmt rekommendera dom andra! Hoppas du får ett trevlig lov och en sak till innan jag skickar detta; vi måste träffas någon dag! vi hörs! kram

2010-02-20 @ 22:03:19
URL: http://tjejenidenvitajackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0