snow

OS: Nu ska Anja åka..!

Jag sitter och kollar på OS just nu. Känner mig inte särskilt insatt men vill ju gärna ha koll på hur det går för Sverige! Två guld så här långt ska vi vara nöjda med. Så litet land som Sverige är så tycker jag det är coolt att vi kan prestera så här bra! Just ligger Anja etta :-D ! Heja heja!

Just ja, Sverige vann inatt mot Tyskland i hockey. Bra där. Fast när jag hade sagt massa fina ord till Sverige så fick jag höra Nämen Annie, Tyskland suger på ishockey. Jahoopp, tänkte jag. Men bra ändå säger jag!

En minut senare: Satans då, nu vann någon liten skitåkare mot Anja.. shit, skit, bööö!

Två minuter senare: Men va tusan. Nu ligger Anja TREA! Amen.. det är en till som ska åka nu. Håll inte tummarna, absolut inte!

Tre minuter senare: JAAAA, hon trillar. Anja får brons! TACK för att du trillade! TACK du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0