snow

Överraskad

Idag fyller Josefine år! Jag och några tjejer i klassen överraskade henne efter skolan med en semla och ett litet kort där det står att vi ska på en Skånetripp på fredag (vågar inte avslöja vart vi ska ifall nu Josse skulle läsa detta). Vi fikade hemma hos henne på tårta också tog vi massa kort. Jag kan visa dem om ett tag.

Nu har jag precis ätit tekaka och i skrivande stund vaniljyoghurt och flingor. Många kalorier blir det idag, men väldigt gott :-) ! Igår skulle jag och Maja träna kickboxning. Men alla nyårslöftsmänniskor har fortfarande inte gett upp och tar upp vår träningstid. Haha. Nästa vecka ska vi slå läger utanför Friskis, allt för att få träna boxning! INGEN ska få hindra oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0