snow

Pussgurkor

Jag slutade oförskämt tidigt idag. Det är så jäkla skönt! Man är lixom inte helt slut när jag kliver innanför dörrarna utan känner sig ganska pigg på att hitta på något. Men idag har jag mest suttit vid datan. Eller det är väl det enda jag har gjort. Men inte på Facebook eller någons blogg utan pluggat som en gris. Buksjukdomar, akuta hit och akuta dit. Akuta buksjukdomar helt enkelt. Det var ganska intressant. Bara man kommer in i det där "pluggbubblan" så funkar det ganska bra.



Men nu är jag glad att jag klar! Visst är det skönt när man skrivit klart ett arbete och kan pusta ut? Också vet man att hela kvällen är heeelt ledig från plugg! Jag älskar verkligen den känslan.

Jag var uppe långt innan tuppen idag eftersom idag påbörjar vi vårt andra projekt.. det andra badrummet. Om man öppnar dörren in dit nu så möts man av en hög med massa grus (fast jag kallar det aska :-). Snickaren skulle komma tidigt så jag skulle behöva vara klar till klockan sju (!). Men han kom inte förrän halv åtta så jag hade egentligen inte behövt stressa. Men när man inte kan se in i framtiden så är det lite svårt att veta..

Nu blev det en fri kväll här och jag kan göra precis vad jag vill. Det vill säga att jag inte ska plugga! Puss på alla pussgurkor och hoppas läxan blir bra :-D (haha, nu var jag taskig. Fast du är kanske också pluggfri ikväll. Inte vet jag!).

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hej!

Jag har läxor men jag skiter att plugga nu. Ska bara ta det lugnt ikväll!;) Pussi pussi

2010-02-02 @ 18:34:56
Postat av: Flun

Din lilla bajstolle. Ditt schema alltså. vad ska man säga.. :P

2010-02-02 @ 18:56:44
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0